Rabu, 10 November 2010

RUMAH TANGGA BAHAGIA BERPUNCA ISTERI YANG PANDAI MELAYAN SUAMI DI RANJANG

Saya nak berkongsi secara peribadi dengan anda sebagai seorang isteri. Sebenarnya baru-baru kawin semuanya menikmatkan, makan, pakai dan rumahtangga kita jaga dengan kemas suapaya suami selesa bila pulang kerumah kerana rumah itu syurga kita berdua.

Tetapi apabila dah ada anak 1 maka perubahan mula berlaku, kesibukan kita terutama yang tak ada pembantu rumah lah, lebih dari sebelumnya kerana nak melayan kerena si manja anak sulung kita.Maka sedikit sebanyak terabailah kepentingan untuk melayan suami. Bukan saja rumahtangga sudah tidak seindah dulu, terdapat perkara lebih sensitif lagi soal ketika di ranjang.

Kepenatan kadang kala membuatkan kita tidak mampu memberikan kepentinga seks untuk suami.Kalau kita bagi pun mungkin tidak sehebat mula berkahwin. Inilah situasi yang membimbangkan setiap wanita takut akan perubahan berlaku kepada suami. Mungkin yang baik tu fahamlah, yang tak puas seks maka faham-faham sendirilah, tidak mustahil makan luar. Moga tidaklah berlaku tetapi sebelum berlaku perlulah kita segerakan perobahan terbaik kembalikan kita ke alam baru berumahtangga.

Pertama saya nak sentuh soal keprihatinan kita terhadap urusan rumahtangga. Kita perlu menjadualkan setiap urusan mengemaskini rumahtangga kita. Waktu penting untuk kita jadikan landasan memulakan tugasan rumahtangga dari awal hingga penghujungnya.

Sebaiknya lakukan segala tugasan awal pagi,seperti berikut: Solat, mandi pagi, menyediakan sarapan pagi dan setelah suami pergi kerja, lakukan urusan mencuci pakaian dan memasak makanan. Apabila baby kita terjaga cepat-cepat uruskan mandiannya dan makanannya.Tidurkan semula dengan selesa.

Hiburan amat penting sama ada radio atau cd supaya kita sentiasa ceria dan seronok. Hiburan berupa mendengar siaran radio yang DJnya suka berjenaka dan menghiburkan penting untuk mengalih keadaan keletihan kita kepada kesegaran otak.

Jadikan waktu petang sebagai waktu kita berehat sambil menonton tv dan bermain-main dengan baby kita. Jika anak-anak sudah besar, jadikan mereka kawan untuk bergurau dan layan mereka dalam bentuk permainan mereka atau pelajaran mereka.

Waktu malam adalah sesuatu yang penting untuk suami kita. Diri kita bukan lagi hak kita, ianya hak suami kita. Segarkan diri anda setelah mandi dengan pakaian yang menarik dan bauan yang mengharumkan hidung suami. Dalam perkara ini apabila menyentuh soal seks atau diranjang bersama suami, sudah semestinya suami memerlukan keseronokan.

Sedia maklum apabila sudah beranak, bahagian alat sulit kita mula berubah, longar, lebam dan macam-macam lagi. Dengan baget yang diperuntukan anda perlu membentuk semula tubuh anda semulajadi seperti anak gadis, seperit mula anda didakapi suami.

Perawatan ini perlu untuk mengebukan semula bahagian sulit kita, menghilangkan lebam dan menguatkan lagi otot kemutan faraj. Seperti masih dara. Kemudian payudara amat penting untuk kita jaga kebersihan,dan apabila sudah menyusukan anak, payudara mula kendur, lebik, kembalikan keteganan dan kemerahan puting payudara seperti remaja.

Saya ingin mencadangkan beberapa produk yang dikhaskan dalam pakej dibawah ini:



Pakej ini mengandngi produk:

Losyen Kamarsutera RM50.00
O'Must RM59.90
Vegrow RM110

OFFER Pakej ialah
Harga:
RM200 untuk S/Malaysia
RM220 untuk Sabah &Sarawak
$180 untuk Brunei & Singapore.


Kebaikan Losyen Kamar Sutera:
LOSYEN KAMAR SUTERA Asyik Memukau Para Suami Isteri PADAT Kemutan yang luar biasa / mengetatkan dan bau yang merangsangkan Ketika hendak bersama suami, sapukan lagi sekali losyen kamar sutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura keghairahan dan kelekitan yang akan memberangsang anda dan suami. Mengecutkan / grip pada bahagian pintu faraj.Ianya juga mampu menanggalkan sek-sel mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.

Losyen Kamar Sutera Berat : 40 mg KKM NOTIFIKASI NO. NOT : 081001640K Kelebih Losyen Kamar Sutera: 1) Mengembalikan keindahan Faraj, mengecut/grif (kemutan pada pintu dan lubang Faraj). 2) Menegangkan payudara. 3) Melembutkan kulit tua dan kedutan kulit terutama dibawah mata. 4) Membentuk semula bawah dagu dan leher yang mengecut atau melondeh. 5) Menghilangkan kedutan muka dan dahi. 6) Kulit kedut diku, tangan dan jari.


Kebaikan O'Must:
O'Must mampu: Mengebukan Semula | Memerahkan dan Mengetatkan Wangian Yang Menyegarkan Khusus untuk isteri yang bermasalah apabila selepas melahirkan anak, faraj tidak seperti gadis lagi.O'Must terbukti berkesan, telah diperakui keberkesanannya 99% oleh pengguna. O'Must telah teruji keberkesanannya dikalangan pengguna yang kerap. O'Must menganjalkan semula kulit permukaan faraj, mengebukan, memerahkan seperti sediakala.

Kebaikan Vegrow (untuk suami):
VeGROW PRODUK LELAKI UNTUK KERAS,TEGANG, TAHAN LAMA: Satu penemuan terkini sungguh hebat untuk membantu lelaki terutama mereka yang mengalami masalah seperti berikut:

1) Zakar yang tidak cukup tegang dan keras
2) Pancutan yang terlalu cepat.
) Tidak tahan lama. ( 5 minit berdayung dah klimik, terpancut)
4) Tidak boleh lakukan hubungan seks kali kedua selepas pancutan.
5) Zakar jadi pendek ( termasuk ke dalam) tidak memanjang bila menegang.
6)Air mani cair (tidak matang / pekat) untuk mendapatkan zuriat.
7) Kali pertama (malam pertama) tak mampu mengeras dah terpancut.
8) Belum tua zakar dah mati pucuk.
9) Akibat penyakit (kecing manis / buasir) punca zakar kecut lemah, tak tahan lama dan kendur.
SEMUA INI AKAN MEMBEBANKAN NAFSU ISTERI ANDA. ISTERI MERUNGUT TIDAK PUAS DAN TIDAK SAMPAI KLIMIK.SIAPA YANG SALAH JIKA ISTERI MAKAN LUAR ATAU MINTA CERAI DARI ANDA? ANDALAH YANG BERSALAH.
Untuk mengatasi masalah rumahtangga anda musnah akibat keegoaan anda yang tidak upaya memuaskan nafsu isteri anda, produk VeGROW mampu membantu anda mengatasi masalah anda. Apa yang menariknya apabila anda mengamalkan VeGROW anda jadi lelaki hebat dan sering berkeinginan untuk hubungan seks.

Macam mana nak dapatkan pakej ini:
Hubungi: 01703226718 atau layari
http://mybusinessonline4u.blogspot.com/

ATAU BOLEH PESAN MELALUI SAYA DENGAN:

Harga Pakej ini:
S/Malaysia:RM200
Sabah & Sarawak:RM240
Brunei & Singapore: $180
1) Buat pembayaran ke maybank
2) No akaun:
62405042693
3) Nama pemilik akaun Norizan Binti Kasmon.
4) sms kan nama/alamat/ jumlah bayaran/tarikh pembayaran dan masa.
5) ke no hp:
017-322 6718.
7) Penghantaran dibuat dalam tempoh 3 hari bekerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan